Projekt Gaja
Nowość
Gracze wcielają się w jedną z 14 frakcji usiłujących pokojowo powiększać swoje imperia w galaktyce Terry Mystiki. Każda rasa odznacza się innymi potrzebami środowiskowymi. Celem jest doskonałość w technice terraformowania planet, aby przekształcić nowe światy do potrzeb życia.
Podczas rozgrywki w Projekt Gaja gracze kolonizują nowe planety, przemieniają kopalnie w nowoczesne budynki i scalają skupiska planet w przymierza. Zdarza się, że muszą dokonać wyboru: szukać bliskości innych frakcji, zyskując dodatkową moc i nowe stosunki handlowe, czy lepiej rozwijać się w samemu, wykorzystując większe możliwości ekspansji. Gracze wchodzą w posiadanie nowych technologii i ulepszają obecne umiejętności. Wygrywa ten, kto najbardziej rozwinie swoją frakcję.
Aby rozpocząć proces kolonizacji planet trzeba do nich dolecieć. Najpierw można osiedlać się tylko na tych planetach, które sąsiadują z własną planetą. Tytułowa Gaja to miejsce idealnie nadające się do zasiedlenia od zaraz. Wystarczy tylko wykorzystać posiadane zasoby techniczne i można zacząć na niej budować. Więcej problemu jest z zasiedleniem dziwnych planet transwymiarowych, tzw. Transplanet. Tutaj konieczna jest inwestycja w wiedzę, aby rozpocząć swój własny Projekt Gaja.
Kolonizacja planety rozpoczyna się od wybudowania na niej Kopalni, która dostarcza Rudę. Następnie Kopalnie przekształca się w Placówki Handlowe (dostarczają Kredytów), Placówki do Laboratorium (dostarczają Wiedzy) oraz do Instytutu Planetarnego (przyrost Mocy), a Laboratorium do Akademii (dostarcza Wiedzy i Kości Inteligencji Kwantowej).
Plansza jest modułowa i jej wygląd zależy od liczby graczy. Opócz standardowego wariantu ułożenia sektorów jest możliwość ułożenia planszy według uznania graczy co zwiększa regrywalność.
Zawartość pudełka:
- 10 kafli sektorów
- plansza rozwoju
- plansza punktowania
- 7 dwustronnych plansz frakcji
- 6 żetonów punktowania końcowego
- 10 żetonów punktowania rundy
- 10 żetonów wzmocnienia
- 36 żetonów technologii podstawowych
- 15 żetonów technologii zaawansowanych
- 6 stacji kosmicznych
- 19 żetonów przymierza
- 12 planet Gai
- Czarna Planeta
- 15 znaczników przymierza
- 20 znaczników akcji
- 25 kart automy
- 4 karty pomocy
- karta kolejności rundy
- instrukcja
- budynki w każdym z siedmiu kolorów (żółtym, pomarańczowym, brązowym, białym, szarym, niebieskim oraz czerwonym): 8 kopalni, 4 placówki handlowe, 3 laboratoria, 2 akademie, 1 instytut planetarny, 3
- do rozdzielenia pomiędzy 7 kolorów graczy: 14 znaczników kredytów, gajaformery, 7 znaczników gracza, 25 satelitów
- 7 znaczników rudy, 7 znaczników wiedzy, 30 KIK-ów, 50 znaczników mocy, 1 Kamień Umysłu (dla frakcji Taklonów)
- znacznik pierwszego gracza
Projekt Gaja - zasady, przykładowa rozgrywka
Projekt Gaja - wideorecenzja
Cechy produktu:
Liczba graczy: | 1-4 |
Wiek graczy: | 12+ |
Czas rozgrywki: | 60-150 min. |
Instrukcja: | polska |
Wydanie: | polskie |
Galeria zdjęć
Mogą Cię również zainteresować
Opinie klientów
Brak opinii klientów dotyczących tego produktu.Dodaj swoją opinię
Aby dodawać opinie musisz mieć konto w naszym sklepie.Nie masz konta? Zarejestruj się.