Neuroshima: Bohater²
Neuroshima: Bohater² jest podręcznikiem skierowanym przede wszystkim do graczy, nie Mistrzów Gry.
Każdy rozdział oddaje w ręce graczy narzędzia do rozwoju ich Bohaterów.
W tej niewielkiej książce zawarto reguły i dla tych, którzy chcą tresować dzikie bestie i dla tych, którzy lubią sobie wypatroszyć kilka maszyn Molocha na części, dla takich, którzy lubią pohandlować albo tych, którzy gromadzą interesujące znajomości.
Dodatek ten zawiera wszelkie niezbędne informacje o poziomie technologicznym z roku 2020, aktualnym (Posterunek) oraz dodatkowe wiadomości o wszczepach i sprzęcie, który ludzie z Posterunku montują sobie, by walczyć z Molochem.
Oprócz tego w książce zawarto również:
- rozdział o gangach,
- poszerzone informacje dla treserów bestii (wraz z opisem bestii i rozkazami, jakimi można nimi kierować),
- nowe pochodzenie (Sant Louis),
- nowy typ postaci (Hibernatus),
- materiał o gamblach.
Neuroshima: Bohater² - przeczytaj recenzję
Cechy produktu:
Cykl: | Neuroshima |
Oprawa: | miękka |
Wydanie: | polskie |
Wydawca: | Portal |
Mogą Cię również zainteresować
Neuroshima: Bohater³ jest drugim dodatkiem przeznaczonym stricte dla graczy. Zawiera szereg informacji i dodatkowych reguł, dzięki którym gracze...
Cena: 32.00 zł
Najczęściej kupowany z...
Opinie klientów
Jak dla mnie zaj...
Jak dla mnie zajmują #1 miejsce wśród sklepów online. Kupiłem całą serie Neuroshimy wykorzystując 10% rabatu z Kompanii Graczy Cenegii i to w pierwszych zakupach, jak by tego było mało, wysyłka była za free kurierem :D szczerze POLECAM
Opinia dodana przez Tomasz F. dnia 2010-09-05 15:32:43
Czy powyższa opinia była dla Ciebie przydatna?
TAK
NIE
Kapitalne
Bardzo dobry i przydatny dodatek - jeden z najlepszych, jakie wydano do Neuroshimy. Saint Louis to bardzo fajne pochodzenie - wreszcie dające możliwość gry nieco zmutowanym bohaterem. Artykuł o bebeszeniu Molocha - przydatny, dodaje możliwości monterowi. Zostań władcą zwierząt - równie istotny, uzupełnia dużą lukę w grze. Cyborgizacje - przydatne raczej tylko w kolorze chromu, ale też napisane wyczerpująco i ciekawie. Ogółem: świetna rzecz!
Opinia dodana przez Adam W. dnia 2008-09-21 18:58:42
Czy powyższa opinia była dla Ciebie przydatna?
TAK
NIE
dodatek bardziej dla mg niz graczy
Jeśli jesteś graczem to jedyne, co jest warte polecenia to działy o gamblingu bebeszeniu, molocha i tresurze bestii. Reszta moim zdaniem jest fajnym pomysłem na przygodę (hibernatus, cyborgi, power armour) ale jak by stał się stałym elementem sesji to by psuły klimat neuroschimy. No chyba, że grasz w konwencji chromu. Ogółem mam mieszane uczucia niby dodatek dla graczy, ale ja jako mg więcej razy wykorzystałem go do tworzenia fabuły i świata niz. gracze jego mechaniki.
Opinia dodana przez maciej w. dnia 2007-07-12 13:21:26
Czy powyższa opinia była dla Ciebie przydatna?
TAK
NIE
Super sprawa. Dużo danych, ciekawe pomysły, brz tej książki nie ma co brać się za neuroshimę, książki zamówiłem w środe a w piątek już były w domu jak prosiłem. GORĄCO POLECAM
Opinia dodana przez Łukasz K. dnia 2006-02-10 00:07:40
Czy powyższa opinia była dla Ciebie przydatna?
TAK
NIE