Graj fabułą
Graj fabułą to już trzeci tom uniwersalnych almanachów dla Mistrzów Gry – tym razem traktujący o tworzeniu przygód.
Gracze znajda tu konkretne, opatrzone licznymi anegdotami i przykładami z gry odpowiedzi na pytania:
- Od czego zacząć projektowanie przygody na sesje?
- Jakich błędów unikać, lub jak je naprawić?
- Jak zaprojektować przygodę od podstaw?
- Jak zainteresować graczy do tego stopnia, żeby nie chcieli iść do domów?
- Jak włączyć graczy w proces współtworzenia przygód?
Podręcznik ten doskonale nada się dla nowych Mistrzów Gry, służąc pomocą przy rozwiązywaniu najczęstszych problemów i rozwiewaniu dylematów, co można, a czego nie?
Cechy produktu:
Autor: | Mateusz Zaród |
Cykl: | Almanach Mistrza Gry |
Tom: | 3 |
Liczba stron: | 120 |
Oprawa: | miękka |
Rok wydania: | 2009 |
Najczęściej kupowany z...
Opinie klientów





Ciekawa książeczka, a choć wiele zawartych w niej rad jest powszechnie znanych, to całość jest napisana takim językiem, że bardzo przyjemnie się ją czyta. Zaskoczyło mnie też to, że książka o dostępności ,,do 15 dni" dotarła do mnie 48h po zamówieniu jej.
Opinia dodana przez Michał M. dnia 2011-08-24 13:55:57





Dobra książka dla MG, aczkolwiek cena powinna być o połowę niższa za taką książeczkę.
Opinia dodana przez Tomasz F. dnia 2011-02-27 14:49:26





Bardzo dobra pomoc dla początkujących mistrzów gry. Mimo stosunkowo niewielkiej objętości bardzo dużo rad, pomysłów jak stworzyć dobrą przygodę i uniknąć błędów które rozwalą sesję. Szczerze polecam.
Opinia dodana przez Konrad U. dnia 2010-10-30 16:08:47
Dodaj swoją opinię
Aby dodawać opinie musisz mieć konto w naszym sklepie.Nie masz konta? Zarejestruj się.