Władca Pierścieni: Gra karciana - Khazad-dûm
Rozszerzenie Khazad-dûm do gry karcianej Władca Pierścieni zawiera trzy nowe scenariusze, z którymi przyjdzie się zmierzyć graczom. W poszukiwaniu Balina i jego krasnoludzkiej kolonii bohaterowie będą musieli zejść w mroczne, pełne niebezpieczeństw czeluścia Morii. Oprócz potężnych kart Spotkań i Wyprawy, w rozszerzeniu Khazad-dûm gracze znajdą również dwóch nowych krasnoludzkich bohaterów i wachlarz nowych kart Graczy zwiększający możliwości w zakresie składania własnych talii.
Władca Pierścieni: Gra karciana jest grą kooperacyjną, w której gracze zbierają drużynę bohaterów i wspólnie wyruszają stawić opór Mrocznemu Władcy.
Zestaw zawiera 165 kart.
Cechy produktu:
Instrukcja: | polska |
Wydanie: | polskie |
Inne produkty z serii WP: Dwarrowdelf
Najczęściej kupowany z...
Opinie klientów
Gratka dla fanów Długobrodych
Rozszerzenie Khazad-Dum posiada bardzo duży klimat. Twórcy zadbali o to, aby gracz na czas rozgrywki poczuł, że znajduje się głęboko pod ziemią w starożytnej kopalni osaczony przez mrowie goblinów. Osiągnięto ten efekt między innymi poprzez sporo efektów cienia, które dodają przeciwników do strefy przeciwności. Dzięki tego typu mechanizmom gobasów w Morii nigdy nie jest mało:) Ponadto, klimat wspomagany jest przez cudną grafikę, świetne lokacje i dobrze pomyślane scenariusze.
Kart gracza nie jest za dużo. Wszystkie są "krasnoludzkie", więc rozszerzenie Khazad-Dum to must have dla tych, którzy preferują plemię Durina.
Dzięki dodaniu dwóch nowych krasnoludzkich bohaterów gracze mogą ruszyć do Morii sześcioma krasiami (posiadając również bohatera z zestawu przygodowego z cyklu Cienie Mrocznej Puszczy) i faktycznie pobawić się w krasnoludzką ekspedycję ratunkowo-badawczą poprowadzoną w głąb Morii.
Rozszerzenie prócz nowych kart i scenariuszy nie zmienia bardzo oblicza rozgrywki. Za wyjątkiem akcji na kartach lokacji nie pojawiają się nowe zasady czy mechanizmy. Wciąż największymi zaletami gry są: cudowna, niesamowita i magiczna grafika, klimat Śródziemia oraz możliwość kooperacji i grania w jednym teamie.
Gry FFG - wszystkie, w które grałem bardzo dobre i godne uwagi - często mają jeden i ten sam problem. Podobnie jest z Khazad-Dum. Pudełko ma sporo niepotrzebnego miejsca. Jest małe i mieszczą się w nim jedynie karty z tego dodatku. Uważam to za minus, bo skoro FFG w tym rozszerzeniu zamieszcza talię spotkań Góry Mgliste, która jest absolutnie bezużyteczna w scenariuszach Khazad-Dum i przewidziana dla zestawów przygodowych Dwarrowdelf to powinno znaleźć się w pudełku dla tychże boosterów miejsce! Dla przykładu w pudle zestawu podstawowego jest sporo wolnego miejsca, które doskonale nadaje się do przechowywania sześciu zestawów Cienie Mrocznej Puszczy. W niewielkim pudełku rozszerzenia Khazad-Dum niewiele wolnego miejsca pozostanie niewykorzystane... a dodatki Dwarrowdelf trzeba będzie nosić powciskane w kieszenie.
Kart gracza nie jest za dużo. Wszystkie są "krasnoludzkie", więc rozszerzenie Khazad-Dum to must have dla tych, którzy preferują plemię Durina.
Dzięki dodaniu dwóch nowych krasnoludzkich bohaterów gracze mogą ruszyć do Morii sześcioma krasiami (posiadając również bohatera z zestawu przygodowego z cyklu Cienie Mrocznej Puszczy) i faktycznie pobawić się w krasnoludzką ekspedycję ratunkowo-badawczą poprowadzoną w głąb Morii.
Rozszerzenie prócz nowych kart i scenariuszy nie zmienia bardzo oblicza rozgrywki. Za wyjątkiem akcji na kartach lokacji nie pojawiają się nowe zasady czy mechanizmy. Wciąż największymi zaletami gry są: cudowna, niesamowita i magiczna grafika, klimat Śródziemia oraz możliwość kooperacji i grania w jednym teamie.
Gry FFG - wszystkie, w które grałem bardzo dobre i godne uwagi - często mają jeden i ten sam problem. Podobnie jest z Khazad-Dum. Pudełko ma sporo niepotrzebnego miejsca. Jest małe i mieszczą się w nim jedynie karty z tego dodatku. Uważam to za minus, bo skoro FFG w tym rozszerzeniu zamieszcza talię spotkań Góry Mgliste, która jest absolutnie bezużyteczna w scenariuszach Khazad-Dum i przewidziana dla zestawów przygodowych Dwarrowdelf to powinno znaleźć się w pudełku dla tychże boosterów miejsce! Dla przykładu w pudle zestawu podstawowego jest sporo wolnego miejsca, które doskonale nadaje się do przechowywania sześciu zestawów Cienie Mrocznej Puszczy. W niewielkim pudełku rozszerzenia Khazad-Dum niewiele wolnego miejsca pozostanie niewykorzystane... a dodatki Dwarrowdelf trzeba będzie nosić powciskane w kieszenie.
Opinia dodana przez Remigiusz B. dnia 2012-07-11 14:04:56
1 z 1 osób uznało tę opinię za przydatną.
Mi się podoba.
Zaczynają się nowe przygody.
Tym razem pod ziemią. Jednak nie potrafię jeszcze ich przejść. Widać konieczne zakupy dodatków.
Tym razem pod ziemią. Jednak nie potrafię jeszcze ich przejść. Widać konieczne zakupy dodatków.
Opinia dodana przez Bartłomiej S. dnia 2013-03-05 14:14:21
Gra warta swojej ceny:)
Mój przedmówca wyczerpująco opisał zalety gry, więc nie będę powtarzać ani przynudzać:) Dobrych gier w uniwersum Władcy Pierścieni nigdy dość, a dodatek Khazad-dum jest wyśmienitym rozszerzeniem podstawki: mechanika, balans, postacie, sprzymierzeńcy, dodatki i przeciwnicy są bardzo dobrze pomyślani i wykonani! Uwielbiam nowe grafiki (dla fanów filmu dodam, że nie kopiują go w żaden sposób - na szczęście dla gry:), uwielbiam losowość tej gry, która czasami pozwala dać graczom niezły wycisk, a czasami - niepostrzeżenie przemknąć się przez sale i korytarze Morii (to drugie zdecydowanie rzadko:) - co moim zdaniem jest genialnym pomysłem! Jednym słowem - wyśmienity dodatek:)
Opinia dodana przez Marcin K. dnia 2013-03-03 19:24:04
Dodaj swoją opinię
Aby dodawać opinie musisz mieć konto w naszym sklepie.Nie masz konta? Zarejestruj się.